Ben Nisan ayında orada doğum yaptım , çok memnun kaldım. Doktorum Kübra Hocaydı ama ayrıldı hastaneden. Erken doğum yapmama rağmen süreç inanılmaz güzel yönetildi, gerekli önlemleri önceden almışlardı. Esra Hoca da çok iyi bir doktor , 40ım çıkınca kontrole kendisine gitmiştim. İlgi ve alakasından çok memnun kaldım.
Doktorun yanı sıra hemşireler , ebeler , hasta bakıcılar da çok iyiydi. Ben memnun kaldım ve bebeğimi de o hastaneye götürmeye devam ediyoruz kontrollere.