isimsiz19 ben gebeliğimi öğrendikten sonra o kadar şiddetli ağrılar çektim ki ilk doktora dış gebelik ya da düşük diye gitmiştim
Sonraki haftalarda da yine aynı şekilde ağrılarım şiddetli olmasa da devam etmişti sıcak su torbasıyla gezmiştim öğrenmeden önce de öğrendikten sonrada
Sonra gebeliğimde yine aynı şekilde tek sıkıntım ağrıydı
Her hafta ya da işte güncelleme de :) bel, kasık, karın, kuyruk sokumu, göbek değili vs vs ağrılı geçti diyebilirim 😇