Merhaba , 6 haftalık gebeyim dün çok yoğun ev işi yaptım bugün de sabahtan kızımla beraber bebek arabası ile markete gittik . Kasıklarımda batma başladı bu bir sorun mu ? Bunu yaşayan var mı ? İlk gebeliğim ile asla alakası olmayan şeyler yaşıyorum bu gebeliğimde . Her çocuğun süreci farklıymış fakat şu an korkuyorum . İyice tutunması için ne yapmalıyım ?