Minasoykan Kızlar bu benim ilk gebeliğim ve 29.haftamdayım son üç gündür genital bölgemde aşırı baskı hissediyorum yürürken ayaktayken daha çok hissediyorum bunun olması normal mi lütfen bilenler yazsın.. 😥😥
Herseydenbiktim Minasoykan Bence normal gibi rahim büyümesi falan oluyor ya bilen birisi çıkar üstte kalsın
3boysmom Minasoykan bende 29haftamdayım 26dan beri aynıyım yürürken bile zorlanıyorum. ikizler diye düşündüm doktoruma söyledim baktı ama sorun görmedi bebeklerden biri tam rahim üstünde diye öyle dedi rahatladım biraz
aybalasmom Minasoykan 28 ya da 29. haftada başlamıştı baskılar. Şimdi oturup kalkarken bile fena baskı oluyor. Artık normal bebek büyüyor alanı daralıyor. Kafasıyla baskı yapıyorlar ya da ayaklarıyla vuruyorlar
Minasoykan 3boysmom acaba bizimkide pozisyon falan mı değiştirdi son üç gündür böyle onun dışında hiç sorun yaşamadım ayaklarıyla falan baskı yapıyor diye düşünmüştüm yada rahim büyümesi 🥹
3boysmom Minasoykan komtrolde doktorunuza söyleyin büyük ihtimal minik bi şekilde size baskı yapıyodur😊
aybalasmom Minasoykan endişe hep var. Benim de ilk gebeliğim. Sağlıkla alalım kucağımıza🙏 özellikle dün öyle baskı vardı ki karnımı taşıyamıyordum. Sadece yattım bugün de öyle mecbur olmadıkça kalkmıyorum yatmak daha rahat
Minasoykan aybalasmom kesinlikle dinlenince zaten çok fazla olmuyo yürürken ve ayaktayken zaten çok hissediyorum en tatlı derdimiz bu olsun sağlıklı bir şekilde doğsunlar inşallah 🫶🏻
Cerokk Minasoykan ben serklajlıyım aynısı 29. Haftada bana da oldu. Doktoruma söyledim. Kan idrar tahlili istedi hemen. Enf de yaparmış böyle. Sonrasında enf çıkmadı. Ameliyat sonrası 1 süre endol kullanmıştım. Eğer kasık ağrısı eslık ederse endol fitil kullan dedi. Çok şükür ki 3-4 gün içinde geçti baskı hissi. Zorlamıştı beni de çok