Ayfat90 Merhaba, forumda etiketlere tüp bebek için de etiket getirilmeli diye düşünüyorum. Bebek isteyenler etiketi çok dağınık konular içeriyor. Sadece bi tavsiye 🙏🏻
ghostty Ayfat90 kesinlikle tüp bebek olarak ayrı bir başlık açılmalı. Başka forumlarda tek bir başlık altında ve baya kolaylık oluyor🙏🏻
penbe_karisi Bencede en azından kolay erişim olur ,arayanlar için . Çok güzel ve ince düşünmüşsün canm. ♥️