Çatlama gördüm değerlendirdim tam günün de adet oldum . Olsun diyorum herşey nasip 1 yıl oldu ama şükür diyorum artık. Düzenli adet olmasam da problem demek ki yumurtlama görüyorum , adetlerim düzenli vücudum hormonlarım çalışıyor demek ki vakti var diyorum . Herşey nasip veren Rabbim alan Rabbim sabır ve şükür ile beklemeye devam kızlar başka elden birşey gelmiyor . Yorulup isyan etmek günah diyorum kendi kendime . Sağlıklıyız bugünümüze şükür . İnşallah biz de bir gün çift çizgi göreceğiz . Eşimize sürpriz yapmak için kuşturacağımız günler gelecek inşallah 🙏