Hareketlerini bir iki kez dişardan hissettim şuan 21+3 haftalık kızım yani elimi koyunca hissedemiyorum ama gün içinde içimde bir çok kez hissediyorum ilk kızım sezaryen olmuştu ve sezaryen göbeğim kaldı birazda kilolu hamile kaldım çoğu kişi bu yüzden dişardan geç hissedersin dedi detaylı ultrasonum var doktora soracağım😞