Bebekkuzu Kızlar selam Haftada ultrasonda kese görmüştük görmeden önce minik lekelenme olmuştu doktor rahim içi gebelik dedi Dün yine lekelenme başladı daha önce düsüklerim var Bugün de karın ağrım var leke çok az . Dış gebelik olamaz di mi çünkü keseyi gördük? Korkuyorum
3boysmom Bebekkuzu yok hayır dış gebelikte rahim boş tüpte döllenme olur beta değerleri dengesiz olur benim artı olarak kanamam ve sancım vardı. içinizi ferah tutun💓
Bebekkuzu 3boysmom benim de karnım ağrıyor bide çok çok az lekelenme var 😢 ultrason resmini attım bakabilir misiniz ona hemen üstte
3boysmom Bebekkuzu gördüm canım dış gebelikte rahimde kese görünmez. kese tüpte döllenir rahim boş olur senin rahim görüntünse bu dış gebelik değildir allahın izniyle
3boysmom Bebekkuzu gönlünü ferah tut dış gebelik olsa göremezler rahimde. ben şuan hamileyim 6.haftada ancak kesem göründü 8e kadar kalp atışı duyamamıştım bile🙏🙏💓
Bebekkuzu 3boysmom ben 5. Haftada gördüm işte 😞 yarın 6. Hafta olacaktı. Dün baktım leke geliyor. Şimdi çok az geliyor ama agrılarım devam ediyor. Daha önce 2 düsügüm var. Sanırım 3. Yükleniyor. Ne yapalım bekleyeceğim artık 😞🙏❤️