penbe_karisi sidibal 😁😁😁bende öyle valla bu zamana kadar her hafta kontrole gittim en son doktorum bidaha gelirsen almicam dedi 🤣
sidibal penbe_karisi ben de öyle ya Allah sabır versin her şeyi ya ChatGPT’e soruyorum ya doktora gidiyorum 🥲
nilsumm penbe_karisi Canımsuu yani çok kullanılması çok ta iyi değilmiş zararlıymış sen yinede haftada 2 kere tek dinle çok dinleme 🫶
Meridaily penbe_karisi ay 2 gün önce doktora gittim daha ama bugün içim içimi yiyor🥺 benim de aklımda o alsam mı bilemedim kuzum ya alınca yorumunu paylaşır mısın bizimle?
fattma_ocal penbe_karisi ben aldığımda 10 haftalık filan hamileydim kalp atışı duyulmuyordu o zamanlar hiç , ilerleyen haftalarda duyuluyor bence çok net şuan 26 haftalığım koyduğum gibi direk kalp atışı duyuluyor
altunergelini penbe_karisi Ben kullanıyorum markası acura ama 19 haftadan sonra duyabiliyorsun yani şuan 20 haftalık oldum daha net duyuyorum öncelerinde makine bulamıyordu bulmak için uğraşıyorduk gerçekten güzel ben severek kullanıyorum. 🤍
penbe_karisi @erikarpuz geldi dopplerim 15 haftalık olduk az bişe duydum kaçtı sen tam olarak ne zaman duydun bide baya uğraştım ya
erikarpuz penbe_karisi aynı marka benim de ama rengi daha koyuydu sanırım model farklı, 12 haftalıkken coook derinden duymaya başlamıştım ama çok gezdirmek gerekiyor küçük olduğu için anca yakalıyor benim bebeğim hep soldaydı sol alttan dinliyordum
erikarpuz penbe_karisi hafif bastırın bir de gezdirirken bekleyerek gezdirin ultrason makinesindeki gibi, bir de duyamadığım günler olmuştu sakın panik yapmayın arkaya doğru döndügünde duyulmuyor maalesef rica ederim inşallah duyarsınız
penbe_karisi erikarpuz bı iki pıt pıt duydum gibi sonra duyamadım 🥹🥹🥹🥹 arkadaşımın büyük olmasına rağmen baya gezdirdik 5.6 dk uğraştık zor duyduk bebek arkasini döndü 🤣🤣🤣🤣
erikarpuz penbe_karisi evet ileride hareketlerini bile duyacaksınız su sesi geliyor resmen çok tatlı 🥹
penbe_karisi erikarpuz inşallah inşallah sabırsızlıkla bekliyorum 🥰🥰ilk gebelikte 18 de hissetmiştim bakalım bunu ne zaman hissedicem