ozgeoner yani hiç erken yapmayı tercih etmedim bilmiyorum olumsuz olduğunu düşündüğüm için olabilir 2.tedavim bu ilk tedavimde erken gebeliklerde kan testi vermem gerekn gün test yaptığımda silik çizgi vardı ertesi gün şak hasta oldum birde hiç belirtim yok ne kasık ağrısı ne regli belirtisi ne göğüs ne karın dümdüzüm yani uykum bile gelmiyor geç saatlere kadsr ayaktayım