Zxcbmdmkd 18+3 haftalık gebeyim şuana kadar 3 kez düşük yaşadım kasık ağrısından dün acile gittik ultrasona almadı doktor sadece idrar testi verdi enfeksiyon var deyip gönderdi muayenem ayın 15 de içim rahat değil sizce normal mi
elinaz1 Zxcbmdmkd içiniz rahat değilse yine acile gidin karın ağrısı ile ve düşüklerinizi söyleyin rica ederseniz ultrasonla bakarlar geçen gün karın ağrısı ile gittim alt karın ağrısı dedim baktılar hemen ,olmadı durumu biraz daha ajite edin bakmaları için
yesimvera Zxcbmdmkd 3 düşüğn de kaç haftalıklardı canm. Ben şuan I8+4 teyim bende hissetmiyorum merak ediyorum eşim yanımda olmadığı için gidemiyorum ay sonunu bekliyorum ve daha çok var
Edacck Meral_63 acilde ultrasona almıyorlar. Çünkü öyle olunca her bebeğini merak eden acile gider o yüzden
Loveis Edacck nasıl almıyorlar. Ben ne zaman gitsem her hamileyi kontrol ediyorlar. Başka türlü nasıl bebeğe bakıp sorun olup olmadığı anlaşılacak.
Turuncukelebek 18de ben yeni yeni arada hissetmeye başlamıştım ki bu 3.gebeligim bence endişe etmeyin ama Türk kahvesi için üstüne çikolata yiyin hareket eder
yesimvera Turuncukelebek yani nasıl hissettiniz hareketleri falan nasıl Birşey bende arada hissediyor gibiyim ama emin değilim
yesimvera Zxcbmdmkd hayır 3 günde bir elimi karnımı koyuyorum sağ sol yapıyorum öyle çok nadiren elimi koymadan ufak kıpırtıyı hissediyorum
Zxcbmdmkd yesimvera yaa maşallah darısı başıma inşallah cinsiyeti belli mi en son ne zaman kontrole gittiniz