Ben 4 aylıkken cinsiyet fotomuzla paylaşmıştım ama çok erkenmiş heralde ki insanlara çoook uzun zamandır gebeyim gibi geliyor daha doğurmadın mı yorumlarından gına geldi 😀 sabredebilirsen baya bi bekle bence yakın çevrene denk geldikçe yüzyüze söylersin 😅