ulkubuldukk Kızlar 5+0 haftadayım daha yeni kahverengi akıntım geldi ağrım sancım yok endişelenmelimiyim.
BsBrc ulkubuldukk bence asla endişelenmenize gerek yok bu haftalarda olanlar genelde yerleşmeye bağlı oluyormuş. Ama siz yinede doktorunuzu bilgilendirin☺️
ebobel ulkubuldukk bende 7 haftalık olacağım bende de dün oldu bugün de var açık renk kahverengi diğer hamileliklerimde yoktu
ulkubuldukk BsBrc Yarına randevu aldım ama çok enişeliyim , 1 tane düşüğüm oldugundan dolayı böyle hissediyorum teşekkür ederim yinede 🥰
BsBrc ulkubuldukk o zaman seni çok iyi anladığımı bilmeni isterim ☺️ bende aynı şeyi yaşadım daha önce düşük yaptım öyle olcak diye her seferinde panikle doktoru arayıp yazıyodm bi süreden sonra rahatlayabildm☺️
efinays @ulkubulduk merhaba. bende aynı durumu yaşıyorum öyle bi ağrım yok önce hafif sarımsı açık kahve akıntım geliyordu bugün koyu kahve gördüm peçetede. doktorunuz bir şey söyledi mi
ulkubuldukk efinays Kanama alanım varmış ilaç verdiler , dinlenmemi söyle ama hala gelmeye devam ediyor az az da olsa geliyor. Siz doktora göründünüz mü birşey dedimi
efinays ulkubuldukk benim dün akşam kanamam geldi. acile gittik kontrol ettiler alttan. kese şeklin bozuk dedi kanama alanı varmış sanırım düşük yapıyor olabilrsin dedi. ağlamaktan mahfoldum dün. düşük için önleyici ilaç istedim vermedi bekleyelim düşerse düşmesini isteriz sağlıklı değil demektir dedi. bugün kendi doktoruma gideceğim
Mrv_mom efinays Allah yardımcınız olsun inşallah kötü birşey çıkmayacak, bende bugüne randevu aldım dünden beri kahverengi lekelenmem ve sancım var doktora gideceğim hayırlı haberler alalım inşallah 🙏🏼
ulkubuldukk efinays çok geçmiş olsun canım ya , ağlamamaya çalış moralini yüksek tut. Kendi doktorun ne dedi belki kötü birşey yoktur
efinays ulkubuldukk kendi doktorumda aynı şeyi söyledi kese aşağıdaymış şekli bozukmuş. sağlıksızmış. kalp atışını duymam lazımdı duyamadım dedi. 6 haftalıkmış salı günü kürtaj dedi
Mrv_mom ulkubuldukk çok teşekkürler, kanama alanı yokmuş çok şükür ctesi tekrar kontrole gideceğim tedbir amaçlı kan sulandırıcımı kestik
Mrv_mom ulkubuldukk tüp bebek soltorumla konuştuk 1 hafta takip et hiç lekelenme olmazsa başla tekrar dedi 12. Haftaya kadar kullanmam gerekiyor benim
ulkubuldukk efinays Çok üzüldüm canım ya 😔 çok zor bir durum biliyorum seni çok iyi anlıyorum . Moralini yüksek tutmaya çalış bugünlerde geçecek elbet , rabbim sağlıklıca yeniden bir bebiş nasip eder inşallah 🤲 Çok geçmiş olsun