Mimnak bende aynı konudan az önce post açtım ve büyüyor normal şekilde bir yazı geldi. Yalnız ben 21.haftamdayım hafta yakın diye yazmak istedim. Kanama falan yok çok şükür ama kanama ciddi bir şey acile git istersen. Senin dediğin gibi sol kısmımda ağrıdan ziyade hafif bir şey batarmış gibi oluyor geçiyor tekrar oluyor göbek deliği hizasında