Meral_63 Kızlar lohusa takımları güzel ama boyum 158 olduğu için üstüme çok güzel durmuyorlar bide büyük duruyorlar üstümde sizce normal pijama takımıda giysem olur mu sizce nasıl Böyle modeller arasında geziniyorum
Meral_63 SuEr_Tu1512 olmasa düğmeli modelini seçerim bunların diğer lahusa takımları bana hiç yakışmıyor 😒bide önü düğmeli olanların yakası çok açık oluyor ben tesettürluyum bide yakası açık gelen giden olur hiç sevmiyorum ay ben alıp ne giyecem vala kafam çorba oldu
A-Mutlu Meral_63 önden düğmeli aldım bende tesettürlü yüm düğmesiz olunca da alttan açıyorsun sonuçta değişen bisey yok. Emzirirken müsade istersin Bi örtü alırsın üstüne olur biter çok ta sorun etmeye gerek yok.
QueenBahar_ Meral_63 normal doğumsa tercih edilir emzirme için bir sıkıntı olmaz Ama sezeryan ise dikişli indir kaldır kazağı zor olur bence düğmeli daha çok tercih edilir
Herseydenbiktim Meral_63 Olur ya ben bi tane siyah aldım bi tane de soğuk mor tonları gibi bisi aldım ayriyeten günlük olarak pijama ve bol tişört koydum
aybalasmom Meral_63 ya konudan alakasız bu siteden hiç alışveriş yapmadım şimdi baktım takımları çok güzel. Siz daha önce alışveriş yaptınız mı bu siteden🤭
Meral_63 aybalasmom evet haydigiy 3 günde kargo elinde hep alışveriş yaparım ordan ben ve görümcelerim onlarda sayemde burayı tercih ediyorlar bide uygun herşey
aybalasmom Meral_63 çok teşekkür ederim. Ben de sayenizde başlarım Ordan alışverişe 🤭🫶. Bu arada hem düğmeliler hem düğmesiz olanlar ve üçlü takım şeklinde olanlar da baya güzel duruyor biraz inceledim de
sakinim_tmm Meral_63 modamizbir diye bir site var orasıda çok kaliteli ve uygun ben bebeğimin tüm alışverişini ordan yaptım bilginiz olsun
Meral_63 aybalasmom evet üçlü takım var ama sanki yazlık gibi onlar ben Ocak başı gibi doğum yani hava soğuk olur bide kapaliyim yakası açık baya biraz bana göre değil ama evin içinde kimse olmasa eşinle tek olsan giyinir rahat takim anneme bile ordan sipariş veriyorum 🫣😂
aybalasmom Meral_63 doğru evde tek olsan rahat olur ama doğumda pek tek bırakmazlar. Sizinki de tam kışın ortası doğru söylüyorsunuz