Minigim_ben1 Kızlar 2. Ay aşısını olduk fakat o yer şişti ve kızardı biraz da irin bağlamıştı kendiliğinden irin çıktı bu normal mi
HumaBetul342 Minigim_ben1 2.ay aşısı verem diye hatırlıyorum doğru değil mi Oranın şişmesi vs normal kolda iz bıraktığı için bizim hemen olmamıştı 3-4ay sonra olmuştu kızarıp şişmişti. Aşıdan sonra su degmemesi gerekiyor 2gun Dr a danışarak antibiyotik krem kullanabilirsiniz irin topladigi için
2prensesannesiiii Minigim_ben1 canım bizde de öyle oldu 10 15 güne geçmezse ilaç veririz demişti dr ama gerek kalmadı geçmişti
dilaradoyan Minigim_ben1 evet verem aşısı böyle şeyler yapabiliyor. Geçmezse bir gösterirsiniz aile hekiminize nolur nolmaz
Hellobeybii Minigim_ben1 geçmiş olsun🌸 Bizim biraz kızarıp geçmişti o gün, ama irin normal olmayabilir bence doktoruna danışın. Bence aile hekimine vs degil direk kendi çocuk doktoruna götürün, aile hekimleri pek anlamiyor bence çocukla alakali özel konulardan.
aselinannesi38_ Minigim_ben1 canım bizimde oldu ama hemen değil bir süre sonra Dr sordum ve normal bir durum sakın oeayla oynamayın banyo yaparken sert temasta bulunma aşı tuttuğu zaman böyle oluyormuş sizinde asiniz iyi tutmuş bizimki hala geçmedi