Papatyakr 20+4 olduk geçen sene kasık fıtığım olduğunu öğrenmiştim fakat ameliyatı erteledim şimdi kasıklarımda çok ağrı oluyor. Bu durumu yaşayan varmı?
Gunebakan Papatyakr bende de kasık fıtığı var ilk hamileligimde çıktı doğumdan sonra kayboldu , ikinci gebelik 25 haftalık hamileyim yine çıkıyor, ağrısı gercekten var ilerleyen haftalarda zorlayacak beni büyük ihtimalle
Papatyakr Gunebakan çok geçmiş olsun bir kaç gündür baya ağrı yapıyor, ben fıtığın ağrısı diyorum ama arkadaşlarım iltihap falan vardır diyor😔
Gunebakan Papatyakr benim sağ kaşığımda fıtık vsr direk o bolge agri ve hafif acı yapıyor enfeksiyon olmadığı belli ama sizin agriniz iki tarafliysa doktora danışın bence
Papatyakr Gunebakan benimde sağ tarafta ağrı orda ama diğer tarafada vuruyor yarın gideceğim bi idrar tetkiki yaptırayım diyorum nolur nolmaz🙄 çok teşekkür ederim🙏🌸