HumaBetul342 31+5im dün akşam aynı şeyi yaşadım. Ne güzel düğüne gittik. Orda zaten karnım 5,10 dkda bir sertleşti. 15,20 sn falan sürdü geçmesi. Yalancı sancıyı araştırdım hatta oturduğum yerde. Daha sonra eve geldik bişey yok gibiydi. Sonradan bi sancı, bi ağrı mahvetti beni. Ecel terleri döktüm, eşime acile gidelim dicek kadar oldum ama acilde ilgilenmicekleri için de bişey demedim. Karnımda bi başlıyordu ağrı, sırtıma ve komple karnıma yayılıyordu. Daha sonra bir mide bulantısı, öğürsem kuscam ama nefret ederim kusmaktan ve düğünde de yemeği çok yedim, uzun süre kusarım diye uyumaya çalıştım. Ben uyumaya çalıştıkça karnıma ağrı girdi durdu. Kekik suyu mide bulantıma fayda ediyor arada bir yudum içiyorum. Yine içtim ve zorla uyumuşum, gece de 2,3 kere uyandım mide bulantısından. Sabaha kalktığımda bişey yoktu ama gün içinde karnım çok sertleşiyor, sürekli kasılıyor. Napsam bilmiyorum 😟