Benimde 34+5 ten sonra nst de sancılarım 100 ü görüyordu ama ben hiç hissetmedim. 1 gece yatış vermişti serum verdi ve nidicart diye bi hap verdi kasılmaları önlüyormuş. Ama yan etkisi bebek gelişimi geriliği yapıyormuş olduğundan ben içmemiştim. Ciğer geliştirici oldum 2 şer dozdan bu güne kadar 6 doz oldum. Şuan 39+4 olduk hala doğmadı şimdi de sancı falan yok 😂