defnekusum 25 gün önce sezeryan oldum estetik dikiş atıldı sol tarafıma ara ara giren sızı şeklinde ağrı var kısa süreli oluyor bugün bi baktım sol da ip çıkmış normal mi acaba
gzeminn defnekusum gecmis olsun cok o dikisler alinmiyor kendinkendine geciyor bence belki iyilesiyordur
Esma006 defnekusum ağrı normalde bende ip yoktu estetik dikiş yapıştırma deniliyor galiba 3 ay oldu ama ağrı normal
defnekusum [silindi] estetik dikiş olduğu için şu zamanda kontrolün var gel dikişlerini alacağız diye bir şey demediler
defnekusum [silindi] ya bana hiç kontrol demediler gel şu zamanda alacağız demediler 25 gün oldu ipler alınamzsa ne olur kötü bir şey olur mu yarın doktora gideceğim
18YavuzSelim25Alparslan defnekusum hayır benimde estetik dikiş ve iki tane sezeryan doğum yaptım ikisindede dikiş aldırmadım kendisi düştü. 38 gün önce dogum yaptım ve yaklaşık 10 gün önce kenardaki ipler düştü.
18YavuzSelim25Alparslan defnekusum ama doğumdan 10 gün sonra kontrole çağırdı doktorum muayene etti birde 40 çıktıktan sonra muayeneye çağırdı. Doğumdan sonra doktor çağırmadı mı sizi?
18YavuzSelim25Alparslan defnekusum kenardaki dikişlerin düşmesine kafanızı takmayın zaten eriyen ip kullanildigi icin sizi dikiş almaya çağirmamis ama rahmi kontrol etmek için çağırmalıydı siz yinede gidin muayeneye.
gzeminn defnekusum yok yok korkma ynej dogum yaptin kremin yokmu ondan surebilirsin kanama vs bisi yok dimi distan
defnekusum gzeminn Yok yok sadece sızı şeklinde ağrı oluyor arada onun harici kanama iltihap morarma falan yok