anneoluyorummm103 Aaayseeert ben ikisinide normal gardolapta saklamıştım. Şimdi axeparinim var onuda normal gardolapta saklıyorum.
Tufu2 Aaayseeert dex kullandım baş ucumdaki çekmecedeydi oda şubat ve nisan arası kullanmıstım asırı sıcak değildi havalar eczacıda oda sıcaklığında kullanılabilir demişti
Fuunndaaa Aaayseeert ben hazirandan beri progestan dex kullanıyorum, havalar çok sıcak olduğu için buz dolabı kapağında muhafaza ediyorum , iğne yoğun bir iğne olduğu için yapmadan önce 15 20.dakika dışarıda bekletiyorum öyle yapıyorum
Aaayseeert Bu post kaynanayla alakalı ya da kocalarla alakalı olsa 1500 tane mesaj yazardınız . Soru sorana cevapta verilmiyor bi garip
Aaayseeert Mayalime normal de eczane de dışarda tutabilirsiniz dedi ama chatcpt dolapta muhafaza edin diyor ondan kafam karıştı da
Aaayseeert Fuunndaaa bende ilk buzdolabına koymuştum sonra çıkarttım klimalı oda da duruyordu aradan 4 5 ay geçti şimdi tekrar kullanmam gerekli onları kullansam bi şey olmuş mudur diye düşündüm