Kizlar sabah uyandığımda yatakta ağrıdan kıvrandim vajina içinde öyle bir batma vardi ki sormayın resmen sanki içinde iğneler batıyor adete 1 hafta var bir bebek daha planımız var da sadece yumurtalamadan 1 gün önce değerlendirdik birdaha olmadı aceba biseyler mi oluyor diye düşündüm ama cok düşük ihtimal biliyorm ama işte ya tutarsa diyorum. İster 10 çünkü gebelik olsun ilki gibi heyecan acebalar vs oluyor ayiplamayin beni biliyorum hersey ama sadece olmuş mu olucak mi diye düşük ihtimaller olsa da düşünüyor insan