Destekanne edra1945 ay ne çok gidecek kişi var bugün 🥰 4+4 ben de😍 Bugün saat 16.00’da kese için gideceğim 🙏 Haberleşelim sağlıkla keseyi görelim🥰🙏
Destekanne Mrv_mom ay ne çok gidecek kişi var bugün 🥰 4+4 ben de😍 Bugün saat 16.00’da kese için gideceğim 🙏 Haberleşelim sağlıkla keseyi görelim🥰🙏
Mrv_mom Destekanne ben gittim kontolüme çok şükür keseyi ve bebeği gördük ama kalp atışı için çok küçük 1-2 hafta sonra dedi doktorumuz rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin inşallah 🌸🙏🏼 sizinde güzel haberlerinizi bekliyorum 🙏🏼
Destekanne hatunag çok güzel bir teslimiyet 🤲❤️ Rabb’im hayırlısını versin hepimiz için 🥰 Randevum saat 16.00’da bakalım🙏 Yazarım buraya
Mavi54- Destekanne ben bugün gittim haftaya belli olur dedi inşallah bakalım bugün 624 dü betam 🤲🏻♥️🥰
Destekanne Kızlar aranızda muayene olan var mı ? Bebişleriniz sizinledir inşallah. Benim randevum 16.00’da🥰 Saatler geçmiyor bana :(
meryys Destekanne Ben sabah muayene oldum sata göre 5+1 kese gözüktü ama daha ici boştu besleme kesesi yolk felan daha yok haftaya çağırdı tekrar bebek olusunca kan sulandiricida başlayacak büyük ihtimal. Doktor kendi notuna keseye göre 5+4 yazmış. Sabah korkmuştum kesenin ici boş diye de burdaki arkadaşlar sağ olsun rahatlatti normalmis
edra1945 Kızlar sizde mide bulantısı var mı ben ilk defa bugün sabah belirgin bir mide bulantısı hissetim henüz erken değil mi bilemedim
Destekanne meryys gözün aydın olsun. Amaç ilk önce keseyi görmekti. Gördüm çok şükür ❤️ kötü düşünme 💭
meryys Destekanne Çok şükür inşallah sağlıkla kucağımiza alırız hepimiz güzel geçsin süreçlerimizz Beslenme kesesi de yolk dedikleri kesenin içinde oluşuyor onun ucundada bebek oluyor sonrasında plesanta okusana kadar ordan besleniyor diye biliyorum
Destekanne meryys gördün yazacağıma gördüm yazmışım. Rabb’im söyletti belki ben de bugün görürüm🤲🤲 Sıkma canını haftan çoook küçük daha. Kese var şükür ki
meryys Destekanne Ay inşallah sizin ne zaman muayene haber verin inşallah görürsünüz sizde 😍 Rahatladım valla ilk bir korktum panikledim de 😊