anneoluyorummm103 edaaslann yumurta toplama günü kesinlikle izin almalısınız ben ağrıdan ağlayarak uyandım ağrı kesici serum verdiler ama gün içinde de ağrım olmuştu. Sizin farklı olur mu bilmiyorum ama riske gerek yok yani dinlenirsiniz o gün
ghostty Zdiyebiri opu dan çıktım. Hafif kasıklarda ağrı vardı , idrar sonrası en ufak yanma olmadı. Şuan ağrım da geçti hiç operasyon geçirmemiş gibiyim. İnşallah sizinde kolaylıkla geçsin🤗
Zdiyebiri ghostty ah insallah insallah.. sürec nasıl gecti canım ignelerle ilclarla? Daha iyi misin..
ghostty Zdiyebiri sonlara doğru biraz yordu, hadi büyüse de bitse falan oluyor insan. Ama hallettim bitti şükür🥹
ghostty Zdiyebiri bir kaç ay rahmimi hazırlamak ve bazı yüksek değerlerimi düşürmek için ilaç kullandım. Onun dışında 2 hafta da tüm işlem tamamlandı taze transfer oldum canım.
ghostty Zdiyebiri ben normalde raporluydum ama raporu kullanamadık. Eczanelerin kota sorunu vardı. 60 bin falan tuttu sanırım.