glmrh anladığım kadarıyla acıbademe gidiyorsanız maddi durumunuz iyi hiç beklemeden özelde genetik test verin 1 hafta 10 güne çıkıyor sonuç devlette 1.5-2 aydan önce çıkmıyor eşinizde sperm testini versin hsg çekil sonuçlar çıkana birşeyleri öğrenene kadar zaten 1 adet dönemi geçirirsiniz sonrasında direk folik asit ve coraspirin kullanmaya başla kaliteli beslen denemeye başla hiç erteleme ve tüp bebeğe gerek yok sen zaten hamile kalabiliyorsun hamile kalmanda sıkıntı yok önemli olan hamile kalıp neden düşük yaptığını bulmak