Ben şuan qfolin kullanıyorum. 400 mg folik içeriyor. Nedense multivitamin şeklinde değil de ayrı ayrı takviyeler veriyor hep bana. Acaba değerlerim mi düşük ya da önceki dış gebelik kaynaklı mı bana folik veriyor anlamadım. Başka doktora da gidersem sistemden görür diye utanıyorum açıkcası napsam bilemedim