Merehaba kizlar 6+3 haftalik hamileyim kanamam ogrendigimden beri var kirmiziyla basladi kahverengi leke gibi oldu 2 gundur gittikce azaldi progestan kullanıyorum kalp atisi vesaire gördüm ama bu aksamdan beri altt tarafa baskı var afedersiniz ikide bir kasiliyor sanki rahmim cok endiselendim her an adet olacakmisim gibi hissediyorum boyle olan var mi suan kanamam falan yok