Annebsr Bugün çatı muayenesi oldum ve doktorum kemik yapımım çok dar olduğunu normal doğum yaparsam dikişimin fazla olacağını bebek 3500 kilo olursa zaten direk sezeryana alacağını söyledi ve şuanda 37+2 yiz bebek 2750 . Kafamda bir sürü soru var 😔 eşimde dahil herkes riske atmaya gerek yok direk sezeryan olmamı istiyolar sancıyı çekip sonrasında yine sezeryana dönerse çok yıpranırsın diyolar haklılar. Normal doğum evet daha sağlıklı hem bebek hem benim için düşündükçe işin içinden çıkıp karar veremiyorum. Benim gibi olan veya doğum korkusu yaşayanların duygularını düşüncelerini öğrenmek istiyorum 🙏🏻
SevgibiR Annebsr zayıf bnce bebek yani aşırı bı kilosu yok çok zorlamaz diye düşünüyorum sen bilirsin kendin nasil istersen öyle karar cnm😻