busranefescivciv Bebekkuzu Ben samsunda çekildim özel hastahanede anestezi ile 15 bin tl ye hiçbişey hissetmedim bence uyuşturulmadan yapışmaması gereken bi işlem olduktan sonra bile ağrı oldu üç dört gün kasıklarda anestezi almadan olan arkadaşlarımın canı aşırı acımış ve bayılanlar olmuş.
Buse5581 Şişli echomar bence gayet temiz bir yer Cevat beyi istemiştim özellikle .. korkarak girdim 2-3 dk içinde çıktım adet ağrısının bir tık fazlası oluyor ama dayanabildim .
doimom Şişli galen laboratuvar yasemin hoca tek geçerim anne gibiydi anestezi olmadan çektirdim şefkatiyle herşeyi unutuyosunuz🤍🙏🏻 şimdiden geçmiş olsun hayırlı haberlerin gelsin⭐️