Yektek22 Kızlar evde kendim ölçüyorum daha şeker yükleme yaptırmadım 2 hafta sonra yaptıracağım. Sabah açlık şekerim hep 90 95 100 olurdu en fazla şimdi bugün az önce ölçtüm 115 geldi. Sizce çok mu yüksek şeker var denebilir mi bende ?
ahsenimdeahsenim Yektek22 120 nin ustunde olmali diye biliyorum.niye takip ediyorsunuz durduk yrre seker hastasimisiniz normalde
Deletedmom_297 Yektek22 malesef açlıklar yüksek mutlaka yükleme yaptırın hatta erken yaptırın yükleme doktora değerlerinizi gösterip
Deletedmom_297 Yektek22 gebelikte açlık 70-95 toklu 1. Saat 140 altı 2.saat 120 altı olması lazım bu değerlerden yüksekse gebelik şekeri var demektir malesef
Zero93 Yektek22 Benimde açlıklar yüksek çıkıyor. Özellikle sabah açlık 100un üstünde oluyor. Diyetisyene basladm ama yine de çok düşmedi hala 100un üstünde genel olarak. Doktora gittiğimde tekrar sorucam bakalm tam uyuyorum listeye hiç kaçamak yapmıyorum ama hep yüksek biraz
Yektek22 ahsenimdeahsenim 120 üzeri olursa mı diyabet oluyor? Hayır değilim ama gebelikte tansiyon ve şeker önemli olduğu için takip ediyorum hep
Yektek22 Deletedmom_297 en erken kaçıncı haftada yaptırabilirim? Doktor 24. Haftada çağırdı iki hafta var
Yektek22 Deletedmom_297 kahvaltı yapmadım daha yapınca ölçücem tokluk iyi gelirse yinede risk var mıdır? Gece fındık ve ceviz yiyip uyudum onlar mı etkili oldu acaba
Deletedmom_297 Yektek22 nırmalde evet 24 hafta sonrası ama doktora ölçüm listenizle gittiğinizde daha erken yaparlar yüklemeyi ki zaten sizde yüklemesiz yüksek çıkmış muhtemelern gebelik şekeri tanısı alacaksınız korkmayın diyetle diyet olmazsa insilünle halledersiniz 🥰
Deletedmom_297 Yektek22 çok etkilemez 8 saat açlık yeterli toklukta evet 1 saat 140 2 saat 120 üstü olursa gebelik şekeri vardır
Zero93 Yektek22 yükleme yaptirmadim riskli gebeyim hep yatıyorum uzun sürdüğü için yaptırmadm evde ölçtüm. Diyetisyene başla dedi doktor 1 ay olacak ama sabah yine açlık 106 çıktı. Diğer gidişimde söyleyeceğim ilaç fln vermemislerdi eğer zararliysa versinler. Tokluklar iyi çıkıyor
Summ1230 Benimde gebelik şekerim var gündüz dikkat ettiğim zaman güzel çıkıyo ama gece ne oluyosa sabah açlıklarım 100 ün üstünde çıkıyo yokmu bunun bi çözümü
Seval392 Yektek22 açlık 70 ve 90 arasında olmalı sabit toklukta yemekten 1 saat sonra 140 ve altı ben yaptırfkm yükleme sonra diyebey diyet insülüne başladım
Summ1230 Zero93 hayır takip ediyorum şuan not alıyorum diyabet hemşiresine göstericem bu rakamlarla insülin başlatıyo sanırım tek doz akşam mı verir acaba
Siiimsim Ben geçen hafta ölçtürdüm açlık şekerim 74 tü. Gebelikte 90 ya da 100 altında olması gerek diye biliyorum
Zero93 Summ1230 Ben geçen hafta kontrole gitmiştim doktorum şuan bir sıkıntı yok dedi. Diyetisyenle diyet yapıyorum ama bir sonraki gidişimde belki başlayabilirler 100un altına düşmezse
Yektek22 Deletedmom_297 kahvaltı yaptım normal peynir zeytin yumurta salatalık domates vs yedim. Tam 1 saat sonra ölçtüm 118 geldi nasıl sizce var gibi mi ?