Meraba kızlar bu ay klomen *ovitrelle iğne denedik adetime 5 gün var ama karnım çok kötü acayip gaz ve şişkinlik 5 aylık hamile gibiyim acaba bu hamilelik belirtileri olabilir mi pzt Dr a gidecem ama o zaman a kadar kafamda deli sorular. Çünkü internetten bakıyorum çok kötü şeyler de yazıyor Aramızda böyle yaşayan var mı acaba Bir de bütün gece hep kabus gördüm