bilgemomy Simlifar yok fitil kullanıyorum progestan oda işe yarıyor bence rahim ağzı yumuşamasını önlediği için bu haftadan sonra bırakacağım doktor dedi 13. Haftadan beri kullanıyorum
vivalavidaa Simlifar Yaşamadım şu ana kadar canım 33 hafta olduk. 1-2 mm oynadı maksimum o da ölçümdendir diye düşünüyorum
sraleyna edannnnur evet ara sıra oluyordu hala da oluyor ama serklajla alakalı değil sanırım o durum nasılsınız ne zaman Serklaj oldunuz
edannnnur sraleyna Salı günü oldum çarşamba çıktım bugünde kontrole gittim çok şükür iyiyim küçük pürüzler var onlarda geçecek Allahın izniyle
vivalavidaa Da-s 20.haftadayken 11mmdi canım o şekilde alındım acilen ameliyata. Sonraki ölçümler hep 28-30 arasında gitti geldi
sraleyna edannnnur hiç endişe etme eminim çok güzel olacak sonucu ben artık sonlardayım bol bol dua edeceğim sana sağlıkla ilerlesin sürecin 🤍🙏
esraaa97 sraleyna Sarı akıntılar oluyomuydu serklaj kaynaklı sancı falan bende şimdi onlardan korkuyorum 1hafta önce kontrolüm vardı temiz çıktı şuan sancılarım oluyor ara ara tedirginim baya
sraleyna esraaa97 evet hala oluyor bende özellikle sabahları ilk tuvaletten sonra gün içinde de oluyor ama serklajla alakalı mıdır bilemiyorum doktoruma sorduğumda normal olur demiştim kaçıncı haftadasınız acaba