altayimmm25 ilk gebeliğimde 39+6 da doğum yaptım eşim ve annnem hergun gozumun ıcıne bakıyordu yok mu hala bır sancı diye:)bebeğğmin kilosu yerındeydı doktorum 12 saat suni sancı veririz ama sonucun yıne sezeryan olabileceğini belirtti cunku bebek hıc ınmemıstı aşağıya suni sancıyı kabul etmedım 39+6 da planlı sezeryanla doğumumu yapmıstım,rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin