İlk erken gebelik testi olan 17 Ağustos bu bir gün sonra bu şekil oldu
İkinci tahta zeminde olan 20 Ağustos bu birkaç saat sonra
Üçüncü elimde olan 06 Eylül bu ise aşağı yukarı bir saat sonra
Fakat benim 21 Ağustosta bir kanamam oldu 6 gün süren ilk gün hiç gelmedi ikinci gün geldi ve koyu kırmızıydı geriye kalan günler ise sulu pembe gibi damla damla şeklindeydi
Lütfen bana yardımcı olur musunuz? Kuruma çizgisi olur diyorlar ama bu kadar testin hepsinde de kuruma çizgisi çıkar mı ya da bu şekilde pembe renkte mi olur ya da gün geçtikçe rengi koyulaşır mı