Merhaba kızlar ben bu tarihte yumurtlamayı gördüm çünkü çok akıntım vardı önceki günlerde de akıntım vardı ama 28 Ağustos‘ta olduğu kadar değildi fakat 2-3 gün boyunca iki çizgide çok koydu daha sonrasında akıntı azaldı ve ben de polikistik Over var bu ay hayıttohumu kullanmıştım normalde çok geç yumurtlama oluyordu ve hatta olmuyordu bile adetlerim çok düzensizdi içinizde test yapan var mı veya bu tarihte yumurtlama gören var mı