zulaluz Ben 13 haftalık hamileyim ve çok fazla kabızlık sorunu yaşıyorum kayısı falan yedim ama etki etmiyor duphalac kullaniyorum ama oda ne zamana kadar ne yapicammm
Pelnm zulaluz kuzum yemeden öncee kayısıları sudaa bekleterek yiyorum ben iyi gelmişti ve bol su iç mutlaka su iyi geliyor
Jfm zulaluz canım 14 oldum bende geçen hafta gittim doktora. Çaresini bulamadım neler yedim neler 1 hafta çıkamadım. Bi surup verdi sadece 1 ölçek iç dedi. Şükür hallettim ama yine aynıyım bu haftalarda normalmiş
Daisyys Pelnm Canım bence 0-3 aylık almalısın. Benim bebeğim 3 aylık oldu daha yeni yeni 3-6 aylık kıyafetlere geçtik. Doğduğunda 0-3 aylık kıyafetler bile büyük geliyordu baya. Ben çok az kıyafet almıştım doğduktan sonra gelişimine göre alışveriş yaptım.
GoncaKeskin İlaçlardan da oluyo ben artık 2 ilaç içiyodum birini sabah birini akşam içiyorm düzeldim kan ilacını akşam vitamini sabah kahvaltdan sonra dene derm