Bebissever boyun fıtığı da elde/kolda uyuşukluk yapabiliyor. Bende boyun fıtığı var, hiç ağrım sızım yok ama yatış pozisyonumu değiştirince ellerim uyuşmuş olarak uyanıyorum. Özellikle sırtımı destekleyip yükselttiğimde oluyor sinirlere baskı yapıyor çünkü. Yatış pozisyonlarınızı gözlemleyerek ilerleyebilirsiniz bu süreçte, karpal tünelse yatış pozisyonuna göre değişmez uyuşukluk. Devam ederse doğumdan sonra mr çektirmenizi ve sonucuna göre egzersiz/tedaviye başlamanızı tavsiye ederim.