fatmaonl yani şöyle söyleyeyim ben de çok endiseliydim başlarda düşük yaparım diye ilk 4 ay gerekmedikçe yürüyüş yapmadım bol bol dinlendim progestan kullan bende kullandım çok iyi geldi ben sabah akşam vajinal olarak kullandım kendime yiyecek hazırlamak için kalkiyordum onun dışında pek fazla ayakta durmadım