Kızlarrr son zamanlardayım artık ama hiçbir belirti yok en son nişan gibi büyük avuç kadar sarı akıntı gibi birşey geldi hemen fotoğrafını çekip ertesi gün hastaneye gittim doktor nişan olduğunu söyledi 12-36 saat arası doğum başlayabilir dedi 2 gün oldu hala bi belirti yok hiçbişi yok ağrı sızı sancı hiçbişi yok sadece haraket ediyor nst de ufak sancılar çıkıyor ne zaman gelcek bu bebiş ben bunu yaptım gece doğurdum diyen varmı artık nefes alamıyorum