Zge12 Selim_Alparslan kıyamam kuzum ya parolunda pek faydası olmuyor ama istersen iç belki geçirir ağrını
Aloska Selim_Alparslan balım bu doğum başlatan bir egzersiz vardı onu denedin mi herkes çok memnundu ondan istersen linkini atayım, umarım acısız ağrısız bir doğum olur, biraz sıcak suya gir ağrılar dayanılmaz hale getirince su çok iyi geliyor balım 🥹🩷
Selim_Alparslan Aloska valla cok hareketliyim de asko 1 buçukta çıktım 5 te eve geldim oturan birisi de değilim ki 🤷🏼♀️ olur kuşum atarsan bakarım 🤭🌺 hurma falan aldım ilk gebelikte de yemiştim son haftalar 😊🌸
Selim_Alparslan Zge12 kuzum grip biraz hafifledi cok sukur limon ve bal içiyorum bol bol vitaminlerimi de bırakmıştım tekrar aldim galiba bağışıklığım düştü 2 haftadır da okula koşturuyorum oğluma sanırım vücudum yorgun düştü 🥹🌸
Aloska Selim_Alparslan ayyy hayırla sağlıkla bereketle gelsin balım bebeğin inşallah bir avazda kurtulursun 🥹🤍
Zge12 Selim_Alparslan iyi kuzum şükür haftaya cuma benimde kontrolüm bazı günler alt kısmıma çok baskı yapıyor
Aloska Selim_Alparslan bugün nasılsın balım, doğuma dair bir ipucu var mı ? Ben daha önce hiç doğurmadığım için bilmiyorum ama dünden beri aklımdasın biraz daha iyi misin ?
Zge12 Selim_Alparslan ay aşkım Rabbim yardımcın olsun inşallah kolay güzel su gibi doğumun olsun haber et ❤️🤲🏻
Selim_Alparslan Zge12 inşallah bitanem disardayim yürüyoruz esim oglum ve ben 🤩 durmak yok hareket gerek😄