MiranMomy 37+5 oldum 38-39 gibi doğsun istiyorum ama karnım çok yukarıda egzersizde yapıyorum ama sanırım 41e bile gider fıtığım var çok kilo almadan doğurmam lazım yoksa normal doğuramayacam belim çok zorlanıyor artık karnı yukarıda olup doğuran var mı
MiranMomy MiranMomy bide bir hafta 10 gündür aşırı akıntım oluyor doğum belirtisi olabilir mi acaba yoksa rahim mi yumuşuyor
danla2711 MiranMomy o zaman normal son haftalarda oluyor doğum yaklaştığı için 🥰 ben doğuma gittiğim akşamın sabahında 20 kat merdiven inip çıkmıştım korunmasız ilişkiyi denediniz mi benim karnımda son günler aşşağı inmişti
MiranMomy danla2711 evet korunmasız ilişki squat tam çömelme pozisyonları falan yapıyorum kaç gündür bebek geçen hafta 3100dü 3500 gibi doğsa çok iyi olacak E artık hızlı alıyorlar bir haftaya doğsun istiyorum yarın merdiven de deneyeyim
MiranMomy ppmerlina ay Allah korusun 37 ol önce şimdi yılman için çok erken gerçekten son haftalar o kadar zor ki kaburgalarım sızlıyor az kaldı diye diye kendimi avutuyorum
Seahar Ben de 37 +3 üm aklım çıkıyo doğcak diyee belim ağrıyo bi yerde sertleşiyoo kasığıma anlık iğne batması oluyo korkuyorumm
MiranMomy Seahar ben de her şeyi doğum başlangıcı sanmaya başladım ara ara ağrı giriyor belime fıtığım da var acaba fıtıktan mı sancı mı ayırt edemiyorum ama artık doğsun gerçekten kemiklerim ağrıyor
Seahar MiranMomy kaburga ağrısı nasıl bilmiyorum ama gece falan midemin yan kısımları ağrıyor o ağrıya uyanıyorumm çok kötü
danla2711 MiranMomy gayet güzeldi kolay geçti sancılar biraz zorladı ama doğum güzeldi hızlı ilerledi☺️