baby3_ ben geçirdim hemde iki defa 😕tüplerim alınmadı çok şükür ama doktorum sürekli tekrarlayabilir tüplerini aldırıp tüp bebeğe başvurabilirsin dedi. Bizde açıkcası tekrar aynı olumsuzluklarla karşılaşmamak için tüp bebeğe ılımlı bakıyorduk. 6 aylık korunma sürecimizin 4. Ayında sürpriz bir şekilde hamile kaldım🙏 Korkttuk 3. Kez dış gebelik olur diye ama bin şükür ki bu kez normal rahim içi bir gebelik🙏🙏 suan 28+0 oğlumu bekliyorum 🎈☺️ Darısı size olur inşallah. İçinizi ferah tutun☘️