blog27 40+5 de yani dün doktora gittim yarına yatışımı verdi eğer doğum çarşambaya kadar kendiliğinden başlamazsa suni sancı verileceğini söyledi. 41+0 devletteki doktor için direkt yatışınızı veriyorlar bebeğin suyunda eksilme ya da kaka yeme durumu arttığı için o yüzden bence bugüne randevu alabiliyorsanız alıp bi kontrole gidin