Aynı sorunu bende yaşıyorum daha 1.5 yıllık falan evliyim ama ilk aylarda başladı bu sorun her türlü marka yumuşatıcı denedim çözüm olmuyor geçen gün şeyi denedim bu kapak kısmında lastik var ya oraya kabonat ve beyaz sirke döktüm kazan kısmına da aynı şekilde ve deterjan kısmına da ve 90 derecede çalıştırdım şükür biraz düzeldi gibi deneyin isterseniz ben ara ara yapmayı düşünüyorum artık birde o lastik kısmını sürekli silmek lazımmış aklınızda bulunsun.