ppmerlina Turaned bebek bu yumurtlama haftasında tutuyor bitanem yani en çok pembe çıkan günler ve çatlama günü arasında tutuyor onun harici tutmuyor çünkü yumurtlama bitmiş oluyor. O yüzden teste devam etmeye gerek yok. Kendiniz için ilişkiye girersiniz yani
Turaned ppmerlina bu gunu digilde 6-7sini degerlendirdim guzelce bu gun artik degerlendire bilmedim cunki hastanede rafakatciyim malesef artik nasip Allah hayirlisiyla versin insallah olucagi varsa olur yoksada vardir rabbimin bi bildigi
Turaned ppmerlina tesekkur ederim allah razi olsun allah gonlunuze gore versin anlatdiginiz icin yardimci oldugunuz icin rabbim isteyen hasretinde olan butun bacilarima evlat nasip eylesin hayirlisindan sagliklisindan kucaklarini hic bir zaman bos koymasin Amin🤲
ppmerlina Turaned aslında dünü değerlendirsen iyi olurdu çatlama günü de çok önemli ama olacağı varsa zaten çoktan olur 🥰 hayırlısı olsun
Turaned ppmerlina 7si catlamistiya degerlendirdim sabah sorada 8ne gecen gece saat 1-2 falan olurdu gece degerlendirdin yinede
Turaned Nibozog bende 6si yumurtlama oldu 7si catladi 6-7side degerlendirdim hatda sabah aksam degerlendirdim esim evde oldugu icin ama dun bu gun degerlendiremedim cunki hastanede rafakatciyim iki gundur
Turaned Nibozog hatda 7sinden 8zine gecen gece 1-2 gibi degerlendirdim olucagi varsa olur ya rabbim nasipte yazdiysa hayirlisindan sagliklisindan
ppmerlina Nibozog çatlama çoktan geçti artık değerlendirmesine gerek yok. Kendileri için ilişkiye girerler artık
Turaned ppmerlina kendimiz icinde giremiyoz ben hastanede rafakatci kaliyom ama o gunleri degerlendirdim artik nasip
Nibozog ppmerlina çatlama sonrası 24 saati değerlendirmek gerekiyor. Ay çatlamış değerlendirdim bitti değil yani bu tek kullanımlık bir şey değil. 24 saat boyunca değerlendirmek mümkün.