Tarama testi için 11+3 gunlukken gitmiştim fakat ultrasyonda bebegim 12 haftalik çıkmıştı hep önde çıkıyormuş ben cektigim videolardan hatırlıyorum ama tabi ultrasyon cihazlarına güvenmeli miyim yoksa adet tahirindwn hesaplamalı miyim sunuda fark ediyorum mesela 14 haftada yasiyacagim sıkıntıları 13 haftada yaşıyorum 15 haftada yasicagim sıkıntıları 14 haftada yaşıyorum gibi buradan takip ettiğimde hep karşıma böyle çıkıyor onden mi gidiyor yoksa degil mi ?