Sultiss00 Kızlar doğum iznine kaçıncı haftada ayrıldınız veya kaçıncı haftada ayrılmayı düşünüyorsunuzz
pembesever01 32 de çalışır aldım anca ağırlaştım haftaya 35+4 oluyorum o zaman ayrılış vericem nasipse
Meltem5316 Sultiss00 Ben normalde 37 ye kadar çalışmak istiyordum Doktorum izin vermiyor erken doğum ihtimali var dedi kendimi çok zorlamışım mecburenn 32 de ayrılmak zorundayım pzt. İtibariyle ayrılıyorum
Sultiss00 Ya bende 37 ye kadar çalışmak istiyorum ama yok olmuyo yapamıyorum psikolojik olarak çok zorluyo beni ev iş sürekli 32 ye gün sayıyorum resmen