mavi123_ ay 30 haftaya ne kaldı şunun şurasında 2 hafta sonra 30 hafta oluyorum ve çok çabuk geçiyor şu son zamanlar 🥹 benim ilk kızım erken doğdu 1 ay kala başladım hazırlık yapmaya maalesef yetişmedi haftasonu aldım herseyimi sepete attım yıkamaya fırsat kalmadan doğdu 🤣 bi tık travma kalmış olabilir ki bunda diyorım 32 ye kadar bitsin hazırlık işi … bizde de ablasından kalan kıyafetler var onun rahatlığı da üzerimde ama bu hafta ya da haftaya başlamam lazım ☹️ trabzonda yaşıyorum , fındık daha dün bitti , E bunun konservesi var , bi fırsat gelmiyor ki 😄