Benim de suyum fazla. Bundan 4 ay önce falan şekerim 157 çıktı doktorum diyet önerdi . Bu zamana kadar hep diyet yaptım ama baktım ki her kontrolde kilo veriyorum ve şekerimi ölçtüğümde normal çıkıyor doktorum artık kilo verme kilo al dedi o yüzden biraz saldım kendimi . Bu zamana kadar ben kilo almadım hep bebek aldı . Doktor böyle devam et dedi dışarıdan görenler göbeğim olmasa hamile olduğumu anlamıyor 🤭