Meryem-7927 normal canım bende de öyleydi çok ıslanırdı akıntı olurdu bazen şeffaf bazen beyaz bazen sümüksü bazen sarı çok değişiyordu ama ıslaklık gördükten sonra mutlaka iç çamaşırını değiştir. Ben günde 4-5 kere değiştirirdim. Pamuklu veya bambu iç çamaşırı tercih et. Kurutma makinesi kullanıyorsan bir süre güneşte kurut iç çamaşırını. Daha sonra ütüle yüksek ısıyla kumaş havasızlık hormonlar ve fizyolojik akıntı dahi olabilir insanız normal endişelenme